איפה אפשר למצוא דירת חמישה חדרים בתל אביב?

שוק הנדלן כיום לא מביא איתו בשורות חדשות ובטח לא לאלו אשר מחפשים אחר דירת חמישה חדרים, במרכז הארץ או בתל אביב. למעשה חיפוש דירות למכירה בתל אביב 5 חדרים ויותר יכול לקחת המון זמן ולגרום לכאב ראש לא קטן, לכן בשביל אלו מכם שכן החליטו לצאת אל המסע אחר דירת חמישה חדרים בתל אביב, במאמר הבא אנחנו נעזור לכם לעשות מעט סדר בדברים.

מיקום ומיקום
דירות חמישה חדרים במרכז הארץ הפכו עם השנים למשהו נדיר בנוף, כמעט כמו לראות קסטות או חנות וידאו, אך החיפוש הופך להיות מורכב אם תחפשו אחר דירות כאלה בתל אביב.
ובכן הן קיימות אבל רק צריך לדעת היכן למצוא אותן ובשביל זה אנחנו כאן.
צפון העיר- בין עשרות דירות חדשות ופרויקטים מתחדשים תוכלו למצוא גם מגוון של דירות חמישה חדרים, רוב הדירות שתראו יהיו אחרי עבודות תמא או פרויקטים שנבנו כמעט "מאפס" ולכן גם המחירים יהיו בהתאם. את רובן תוכלו למצוא החל מרחוב ארלוזרוב ועד כוכב הצפון.
מרכז העיר- כמובן שגם במרכז העיר תוכלו למצוא עוד דירות חמישה חדרים, החל מ"אחד העם" ועד לרב קוק, תוכלו למצוא עשרות פרויקטים שביניהם גם דירות של חמישה חדרים ופחות.
חשוב רק לציין כי כמו הדירות שבצפון הישן, גם באזור המרכז יש מספר דירות לא קטן אשר נבנו כחדשות.
דרום העיר/יפו– ההתחדשות העירונית של תל אביב אינה פוסחת על דרום תל אביב ויפו, כך תוכלו למצוא דירות חמישה דירה גם באזור שטוף שמש וים  וגם באזורים יותר עירונים.
אך חשוב לציין כי למשל רוב הדירות שביפו יהיו דירות חדשות כך שהמחירים יהיו בהתאם(הרחבה על כך בהמשך). מצד שני בדרום תל אביב תוכלו למצוא דירות יחסית "ותיקות" במחירים סבירים ויחד איתן גם דירות חדשות.

מחיר הדברים
כמו שכבר הבנתם יש המון דירות ופרויקטים עם דירות חמישה חדרים, גם בדרום גם ביפו וגם במרכז העיר ובצפון הישן. אבל אחרי שהבנו את זה חשוב שנזכור כי לכל אזור יש את האכויות והמחירים שלו.
צפון העיר- המחירים באמת יכולים לבלבל ולהתחיל ב2 מליון שקלים, אך אם תתקדמו כמה רחובות דירת חמישה חדרים עלולה לעלות כבר מעל ל4 ו6 מליון שקל, עם זאת ממומצע המחיר למטר מרובע נע גם הוא בין 45 אלף למטר לעד 55 אלף.
מרכז העיר- באזור הזה גם כן תמצאו דירות חמישה חדרים אבל המחירים עלולים להיות גבוהים יותר, כאשר דירת חמישה חדרים יכולה להתחיל בחמש או ארבע מליון ולהגיע לעד 11 ו12 מליון.
דרום העיר ויפו- המחירים באזורים האלו יחסית נמוכים יותר ומומצע הדירות נע בין 35 אלף שח למטר לעד 40 אלף,  אך יחד עם המחירים חשוב לזכור כי באזורים מהסוג הזה יש יותר דירות ותיקות והמחירים גם כן מושפעים מזה, מה שמביא אותנו למחירי דירות החל מ2 מליון ועד 5 מליון שקלים.

אחרי שהבנתם כי תוכלו למצוא דירת חמישה חדרים כמעט בכל אזור בתל אביב, חשוב רק להבין איזה מהאזורים הוא העדיף עליכם ומה היא יכולת ההשקעה שלכם.
בהצלחה בחיפושים!