פורטלים פיננסיים מובילים בישראל

רבים מהישראלים מצאו בשנים האחרונות מגוון רחב של אפיקי השקעה, החל מדירות נדלן בחול, מרכזים מסחרים בחול, קרנות השתלמות, מניות ואופציות שונות למיניהן. השקעות אלו דורשות לא מעט זמן בכל הקשור לחיפוש אחר ההשקעה המשתלמת והנכונה, ובכל הקשור למאפיינים סביבתיים שונים אשר עלולים להשפיע על שווי המניות או על תשואת הנכס. סוג מידע שכזה תוכלו למצוא בעיקר דרך פורטל פיננסי כזה או אחר ברשת, וגם בישראל ישנם לא מעט פורטלים מובילים כאלו אשר יעזרו לכם להתמקם היטב בכל הקשור לניהול ההשקעות שלכם. לכן בכדי לקצר לכם את הזמן גם בחיפוש אחר הפורטלים האלו וגם אחר ההשקעה הנכונה עבורכם, הנה הפורטלים הפיננסים המובילים בישראל כיום.

מסורתיים

כל חובב השקעות יודע כי לא מעט מאפיינים עלולים להשקיע על התשואה של המניות, על הערך שלהן ועל השופי הסופי. הודעות שכאלו יכולות לצאת אל העיתונות המדוברת, יכולות להתחיל כשמועה או לעיתים כהערה של מפורסם(בדיוק כמו של רונאלדו ביורו) וההשקעה עלולה לקבל מכה או להתחזק. בין ידיעות שכאלו ישנן גם הודעות מסורתיות אשר מתקבלות בעיתונים "הרגילים" ובמוספים השונים , אבל יחד עם ידיעות יותר ספציפיות תוכלו לקבל לא מעט מידע במערכת "מאיה" של אתר הבורסה לניירות ערך. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של הודעות יותר ממוקדות מפי חברות ההשקעה השונות ולקבל זרם של מידע בכל שעת מסחר. באתר תוכלו למצוא לא מעט פרטים עבור מגוון חברות אשר מונפקות בבורסה ברמת גן יחד הודעות מסודרות, כלי מדד שונים וגרפים קריאים.

אתרים פיננסים

בישראל ישנם כמה עיתונים פיננסים המספקים פורטלים פיננסים שונים עבור מגוון מניות ובורסות בעולם, בחלקן תוכלו גם להשתמש באתרי דירוג שונים ומידע רחב ומדויק עבור חברות רבות במשק העולמי.
בפורטלים אלו תוכלו לעקוב מקרוב אחר מניות שבהן השקעתן, לקבל התראות מהאפליקציה כמו ב"כלכליסט" עבור אותן מניות ולהאזין למגוון פודקאסטים שיוכלו לתת לכם את הכלים להמשך השקעה בטוחה.
מבין הפורטלים המובילים תוכלו למצוא את "דה מרקר", "גלובס" ו"כלכליסט" ובכל אחד מהם תוכלו להשתמש בפיצ'רים שונים והטבות שונות, גם לבעלי מנוי וגם לאורחים שרק קפצו לבקר.