חיפוש אחר תשובות

מאז ומתמיד היינו אנשים חמים אבל לאחרונה נראה שאין כמעט חמימות בינינו אלא  נותרה רק אש לא נעימה של עצבים ושינאה. לא משנה על מה, כל ויכוח מתלקח, כל אי הסכמה היא הזמנה למלחמה, אי אפשר לדבר מבלי להשפיל ולזלזל.. וכל מי שלא מסכים איתי אני מוכן למחוק. מה שלא תגידו. זה לא הגיוני ובטח שלא בריא לאף עם ואף אדם לחיות כך. ובטח שלא לעם שחי תחת סכנות כמונו. 

פעם זה היה יחסית בקטן ואפשר היה להתעלם כי אבל היום זה ממש לפנים להגיע הזמן שנתחיל לחפש תשובות למה העם שלנו כל כך משוסע. לפעמים ממש נראה שאין תיקווה עם ישראל פשוט לא מסוגל להסתדר. ולאחרונה נראה כאילו העולם כולו נדבק באותה מחלה מוזרה. 

את השאלות האלה שאלו הרבה אנשים וחיפוש תשובות מהימנות ואמיתיות. לתשובות של המקובלים מעטים הסכימו להקשיב. זו לא הפעם הראשונה שכך קורה לבני האדם. שפשוט אי אפשר להסתדר, הם אומרים. בימי בבל הרחוקים קרה בדיוק אותו הדבר ו"מגדל בבל" המפורסם לא היה באמת מגדל אלא הוא סמל לאגו האנושי שגדל וגדל עד שהאנשים כבר הפסיקו להבין אחד את השני ורצו להגיע לשמים ולהיות האלוהים בעצמם. הם היו כל כך אטומים שאם משהו היה רק נוגע במגדל שלהם הם היו מתעצבנים. לא היה אכפת להם מכאבם של אנשים סביבם אלא רק ממגדל האגו של עצמם שרצה לגעת בשמים ולשלוט על כל העולם!

נשמע מוכר??? כן. בדיוק כמו שאנחנו היום. לאנושות ג'אז, לא היה פתרון. הם לא הצליחו להבין איך להסתדר כאנשים עם אגו ענק והחליטו להתפזר לכל קצוות תבל כדי לא להתעמת יותר ו..ככה התחילה הציביליזציה הידועה לנו היום.

אבל היה איש אחד שקראו לו אברם שהבין מה קורה- האגו האנושי גודל וזה לא מקרה. הטבע עושה כך בכוונה. אברם אמר שלא יעזור לברוח בסופו של דבר אנחנו נגלה שכולנו קשורים ביחד ונצטרך לפתור את הקושיה. סביבו התאספו אנשים רבים מכל מיני שבטים שהחליטו לעבוד ביחד ולהתחבר כאנשים למרות הכל. הם השתמשו בכוח החיבור שנובע ממעמקי הטבע בשיטה שהם פיתחו והקימו חברה על יסוד ואהבת לרעך כמוך. אנשים זרים שתחברו על סמך אידיאולוגיה ולא גנים או משפחה. בסופו של דבר הם עזבו את בבל והגיעו עד לארץ ישראל. 

אנחנו הצאצאים שלהם וזו הסיבה של כל השתלשלות ההסטוריה היהודית- עם ישראל אמור להתחבר מחדש למרות כל השוני וחילוקי הדעות – להתחבר סביב רעיון, סביב הרצון להיות משפחה, ולהראות בכך את הדרך לכל עמי העולם שבימינו כבר סובלים איתנו מאותה בעיה. 

ואכן  לאן לברוח. וגם אין סיבה. אבותינו הכינו לנו את השיטה- חוכמת החיבור – חוכמת הקבלה – והיא מחכה לצאצאים של אותם גיבורים לגלות אותה שוב ולגלות לעולם את הסוד – איך אנשים שכולם שונים ואפילו מנוגדים לומדים לחיות ביחד, לומדים לאהוב. עם שהוא אור לגויים. עם ישראל. 

אז כן. יש לכולנו אגו ענק וכולנו מרגישים ראש ממשלה אבל הכל נעשה כך בכוונה. כי אנחנו האנשים שאמורים להשתמש באגו הזה לטובה ולעזור בכך לכל העולם. ארגון קבלה לעם עוסק בישרטל ובכל העולם בלימוד ומימוש השיטה – בואו לנסות ולגלות מה זה אומר לאהוב.