מגורים בדרום תל אביב

לאזור דרום תל אביב יצא שם של אזור לא ממש אטקרטיבי, בטח לא לכאלו שמחפשים אחר דירה חדשה או מחודשת ולא מאמינים כי יוכלו למצוא משהו בסגנון. ובכן יש לנו חדשות עבורכם, לא רק שבמאמר הבא תוכלו למצוא פרויקטים חדשים באזור, אלא גם לגלות אזור אחר ממה שאתם רגילים לראות בטלויזיה.

מגורים בדרום תל אביב שוק לוינסקי שכונת פלורנטין
אזור שנחשב לרוב לזוגות צעירים ולסטודנטים, אבל בנוסף למיתוג השכונה כשכונה צעירה ותוססת תוכלו למצוא מספר פרויקטים בשכונת פלורנטין היכולים גם להתאים למשפחות גדולות וגם דירות מסוג דירות יוקרה ופנטהאוזים מפנקים. ומעבר לפרויקטים המתחדשים בשכונת פלורנטין, חשוב להזכיר באותה הנשימה את ההתחדשות הבלתי פוסקת שעוברת השכונה, מפלורנטין ועד לשוק לוינסקי תוכלו להתקל בבניינים מתחדשים והקמת פרויקטים חדשים.

מחירים שכונת פלורנטין
כמו שכבר הזכרנו בפסקה הקודמת, דירות בפרויקטים החדשים של שכונת פלורנטין ממש לא תואמים למיתוג שהשכונה עוברת ובטח לא לצורת הבניה שמתהווה כיום.
נוכל להמחיש זאת בממומצע מטר מרובע שיכול להתחיל מ37 אלף שקלים ויכול להסתכם גם ב50 אלף שקלים למטר! הדבר רק מוכיח כי הפרויקטים החדשים שנבנים אינם מייצגים לרוב את המיתוג הלא תמיד נכון שהאזור מקבל.

כפר שלם
המחירים של דירות בפלורנטין לא משקפים את המיתוג שדרום העיר "סובלת" ממנו, הדבר הזה תקף גם כשאר אנחנו מדברים על מקומות כמו כפר שלם ויפו. אזורים אלו שנמצאים במרחק של רבע שעה נסיעה ממרכז העיר, לרוב עם תשתיות באיכות טובה ועם פרויקטים חדשים עדיין נחשבים לאזורים לא נחשקים. אז בשביל שנבין את הפרופורציה שבדברים, אם נקח פרויקט חדש בדרום תל אביב נגיד באזור כפר שלם. מחיר מומצע לדירת ארבעה חדרים בפרויקט חדש עומד כיום על 2 מיליון שלוש מאות! מחירי הדירות האלו חוזרים על עצמם ברוב האזור ומומצע למטר מרובע עומד על קרוב ל20 אלף שקלים וזה עוד לפני שדיברנו על דירות גן למכירה בתל אביב.

סיכום
אומנם דרום תל אביב סובלת ממיתוג שלא תמיד אפשר למצוא בו צדק, נכון שלא כל האזורים מטופחים כמו בשכונות בצפון העיר, אבל המחירים באזורים אלו והפרויקטים החדשים שנבנים יחד עם המרחק ממרכז העיר,  הופכים את דרום תל אביב לפנינת נדלן שרק מחכה להתפוצץ.