מה זה שיווק דיגיטלי?

בשנים האחרונות לא רק שהטכנולוגיה השתפרה והפכה את חיינו להרבה יותר נוחים, אלא נטמעה כמעט בכל פעולה שרובנו עושים, החל מבדיקות מצילות חיים ועד לחיפוש מהיר של המסעדה הכשרה או הטבעונית הקרובה אל בייתנו. ובכל הקשר לחיפוש מסעדות, עסקים ומוצרים שונים הטכנולוגיה לכולנו להנות ממגוון בתי עסק ואתרים שונים בלחיצת כפתור. אך בשביל כך בעלי העסקים זקוקים לאתר אשר יוכל להזמין את הקונים הפוטנציאליים שלהם, יחד עם מערך שיווק דיגיטלי שיו לתת מענה לא רק ללקוחות חדשים אלא גם לפרסם את המבצעים הכי חמים. לכן כל בעל עסק כיום צריך להכיר את המונח שיווק דיגיטלי.

מה זה אומר שיווק דיגיטלי?

עד לפני מספר שנים רעיון האינטרנט היה נשמע מופרך ללא מעט אנשים, כיום רובנו הגדול עושה שימוש באינטרנט ללא מעט צרכים שונים ונראה כאילו זה הדבר הכי טבעי שאנו עושים. אך על מנת להפוך את העסק לפופולרי ברשתות השונות, רצוי לעבוד עם מומחה שיווק דיגיטלי כמו ערן שיוביץ. שיווק זה יכול לנוע בין כמה נקודות כאשר הראשונה שבהם היא בעזרת הרשתות החברתיות, שם לא מעט בעלי עסקים החל מתאגידים ועד לעסקים מקומיים מוצאים את מקומם. רשתות אלו כוללות החל מטיקטוק, סנאפצ'ט ועד אל פייסבוק ואינסטגרם דרכן ניתן להפעיל "משתמשים" של כל עסק ולהנות מחשיפה לא קטנה, יחד עם סוגים שונים של תוכן כמו סרטונים קצרים, מאמרים ותמונות שיוכלו להמחיש את ההיצע של העסק שלנו.

דרכים נוספות לשיווק דיגיטלי

מלבד שיווק דיגיטלי המתבצע דרך הרשתות החברתיות, בעלי עסקים אשר בבעלותם גם אתר אינטרנט של העסק יוכלו לבצע שיווק דיגיטלי בעוד כמה דרכים כמו קידום ממומן וקידום אורגני. כמובן שעל מנת להנות מקידום שכזה, על אתר העסק לעמוד בסטנדרטיים של מנוע החיפוש של גוגל ולכלול לא מעט פיצ'רים ואפשרויות שיעניקו חווית לקוח מעולה לכל גולש. ההבדל שבין סוגי הקידום הללו הוא שקידום אורגני מתבצע על ידי אופטימיזציה של מילים רלוונטיות לעסק, ובכך מאפשר לאתר להכיל את המילים שיובילו את הלקוחות הפוטנציאלים אל האתר. קידום ממומן הוא קידום מעט יותר "מהיר" והוא מקנה לבעלי האתר את רובריקת החיפוש הראשונה שתופיע במנוע החיפוש.